• 09160000000
  • themento.net
  • شنبه تا چهارشنبه ساعت صبح تا 4
خرید پکیج دوربین مداربسته
خرید پکیج دوربین مداربسته

خرید پکیج دوربین مداربسته

مشتریان شرکت‌های وارد کننده دوربین مدار بسته، به دو دسته کوچک و بزرگ تقسیم می‌شوند. مشتریان بزرگ برای مثال کارخانه‌دارها، مهندسان شبکه و متخصصان خود را دارند و آن‌ها پس از تهیه نقشه و مجازی‌سازی محل نصب با ذکر جزئیات تعداد و نوع دوربین‌های مورد نظر و مناسب کارخانه را اعلام و خریداری می‌کنند.

اما مشتریان دسته اول عموما اشخاصی هستند که برای فضاهای مسکونی و کسب و کارهای متوسط تا کوچک همانند مغازه‌دارها، آپارتمان‌ها و امثالهم نیاز به سیستم نظارتی دارند و اغلب اطلاع زیادی از چگونگی مراحل خرید دوربین مدار بسته، نصب و… ندارند. به همین دلیل برای تسهیل فرآیند خرید این دسته از مشتریان، همراه صهبا، بخشی را به عنوان «پکیج دوربین مداربسته» در سایت خود طراحی و در اختیار کاربران قرار داده است. علاوه بر سهل الوصول بودن این امکان، خریداران محترم از مزایای نصب رایگان در تهران، کابل کشی و داکت‌کشی رایگان تا 500 متر و عدم تفاوت قیمت در دوربین‌های مداربسته دام و بولت نیز بهره‌مندند.
در ذیل، آموزش گام به گام تصویری نحوه استفاده از این بخش را به شما خواهیم داد: (در صورت واضح نبودن تصاویر، بر روی آن‌ها کلیک راست نموده و گزینه open image in new tab را بزنید)

  1. ابتدا مرورگر اینترنتی خود را باز و sahba-co.com را در قسمت تایپِ آدرس، همانند تصویر، وارد نموده و Enter را بزنید تا به صفحه اصلی سایت ما وارد شوید.



نظر
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.